bliisshappiness

Alla inlägg under maj 2013

Av annie johansson - 22 maj 2013 14:11

Julia och hennes pojkvän var här på skolan i fredags och kollade på alla roliga djuren vi hade här :)

Dom blev som små barn igen, allt var så häftigt! Ormar, ödlor, gnagare, getter och alpackor :)

Alex var extra fashinerad av getterna! :) Dom fick tillochmed gå med getterna ute i koppel, de är inte varje dag man får göra de.


Vi tog inte så mycket bilder men några kan jag lägga upp :)


 

Juste små kycklingar hade vi också! :)

 

 

 

Getter i koppel ;)


De är inte långt kvar tills dom ska komma upp igen men då är de för att kolla på när jag springer ut från denna skolan för alltid!!! :D

Av annie johansson - 21 maj 2013 22:38

1 mars kom vi hem från en oförglömlig resa.. saknar thailand så de gör ont. Men de är ju tur att vi ska tillbaka i december! :)
Thailand är verkligen mitt andra hem. Trivs så extremt bra där! :)

Ungefär tre veckor kvar i skolan! Sen tar vi studenten!! :)) som jag längtar. Få flytta hem efter tre år i gamleby.
Kommer sakna alla underbara människor här på skolan och mina underbara rumskompisar. Men dom ska jag träffa igen!Någon gång de har jag redan bestämt. vare sig dom vill eller inte :)

Nu ska jag sova tidig dag imorgon! :)
Godnatt!

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards