bliisshappiness

Alla inlägg under mars 2012

Av annie johansson - 29 mars 2012 10:40

Jag hade sovmorgon idag som slutade med en helt ledig dag från lektioner :) ska sitta på rummet och plugga på våra prov istället tillsammans med johanna. Ikväll blir de sticka iväg och träna. Sista dagen på gymmet och de blir konditions test idag :) för att se om något har ändrats på en månad :) 


Imorgon blir de att åka hem till min mamma. så kommer älskling till mig :) 

Nu vet jag inte  vad jag ska göra. sova eller plugga? Aja vi får se. 

Av annie johansson - 25 mars 2012 20:38

Jag sitter på bussen mot skolan igen :( helgen har gått jätte fort usch

Alltid lika tråkigt att åka till bussen vid 8 och lämna min pojkvän för ytterligare en vecka :( men snart är jag hemma 3 veckor i sträck för då blir de praktik :)) för min del på en djurklinik i mönsterås 


Min träning har gett reslutat, pappa sa till mig att de syns att jag har börjat träna med ja tre snart 4 veckor i sträck. 4 dagar i veckan och några dagar på helgen, de borde ge lite resultat. Fast jag känner att de har gett resultat och de syns faktiskt. Ska väga mig på torsdag och mäta min midja och höft :) hoppas de syns något och ska göra ett till konditions test på torsdag igen för att se om jag har fått bättre kondition med:) och de vet jag att jag har fått.. de är klara bevis när jag tränar. Man mår myycket bättre när man tränar de är ett stort plus. 

Och skolan går mycket lättare. 

Jag är framme på skolan om 1 timme och 45 min.. hoppas att johanna är vaken då. 

Sen blir de att sova när jag kommer fram :) sköönt. 


Kram 

Av annie johansson - 23 mars 2012 21:09

tog bilen hem idag när jag hade haft utvecklingssamtal, tränat och duschat. 

Va hemma vid 6 ungefär. så nu har vi besök av pappas och annas vänner för anna fyller 42 idag så Grattis till dig :)

Jag har huvudvärk och är inte helt tillfrisknad efter mötet i onsdags.. Jag saknar min pojkvän. ska hämta han inatt vid typ 2 för då har han festat klart inne i stan.. 


Så resten av helgen blir min pojkvän min medicin. <3 


De finns ingen annan än han, han är den som får mig att forstätta med ett leende på läpparna. 

Finns ingen bättre människa än honom. <3 

 

JagÄlskarDig!<3

Av annie johansson - 20 mars 2012 23:18

Jag och min mamma har lagt upp delmål i min skolgång för att jag ska klara av skolan bättre och om varje delmål är avklarat i tid så får jag en belöning av mamma. :) 

Så idag har jag gjort väldigt mycket i skolarbetet.. jobbat klart ett kapitel i matten så ska göra prov på torsdag, Skrivit klart ett arbete i mikrobiologi. :)  


imorgon blir de som sagt iväg på möte och prata om något inte så roligt.. men de ska ska nog gå bra hoppas jag.. 

Nu är jag trött så ska hoppa i sängen smsa lite med min älskling innan jag somnar. 

Godnatt 

Kram


 

Av annie johansson - 20 mars 2012 19:18

det va länge sen jag skrev, men har haft de lite svårare på sista tiden.. och nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite.. 

Jag har inte varit så glad sen jag insåg att min bil hade blivit trakasserad av någon eller några!

mycket förra veckan men fick iallafall en bra nyhet i fredags.. om vi barn sköter oss i skolan med prov och närvaro så ska vi få åka till thailand nästa år :D De gjorde min dag i fredags.. va jätte ledsen när mamma och dom va iväg och skrev  hur underbart dom hade.. men nu ska jag få uppleva de en gång till :) 


Jag har kommit igång riktigt med min träning.. man märker en förbättring :) 

imorgon blir de in till stan och gå på möte, får vara psykiskt beredd för de.. sen blir de till apoteket och sen tillbaka till skolan för att gå på dom sista lektionerna.. Usch hade gärna sluppit dom imorgon men sen på kvällen blir de träning igen :) 


Nu ska jag plugga hela kvällen sen sova för ska upp vid 8 imorgon och åka vid 9. 


Kram

 

Av annie johansson - 12 mars 2012 20:18

Idag har varit en av mina värsta dagar i hela mitt liv...

Jag har lektion med en lärare som inte går ihop med mig jag tycker absolut inte om henne.. ett arbete på den lektionen gick åt fanders! 

Sen... när jag och johanna har varit och ätit i matsalen kommer vi gående vid parkeringen på skolan där min bil står.. ja men vad ser man då.. någon j***l har varit och förstört min bil natten till idag.. dom har på något vänster fått avgasröret att lossna, hoppade av de eller vad dom nu hade gjort och inne i bilen så har dom med varit för jag kan inte låsa min baklucka. så då har dom gått in där och gjort något med min bas. för helt plötsligt låg mina gympa skor under basen.. Jag och johanna hade kommit till skolan kvällen innan på söndagen och kollade då om de hade hänt något med bilen men nej då va de lugnt.. Och runt 10 tiden så va de inbrott på skolan.. några ungdomar hade hoppat in genom ett fönster som någon hade glömt att stänga och stökat till i en lektion sal och snott en stol.. och försökt bryta sig in i en lärares kontor.. och vid halv 11 kommer jag och johanna till skolan.. Så antingen höll dom på eller så hade dom försvunnit men vi såg inte.. sen på natten där till måndag så hade någon eller kanske dom varit på min bil och förstört.. Jag blir så ledsen/besviken/förbannad när sånt händer.... Som tur är så gick inte avgasröret sönder och vaktmästarna kunde fixa upp avgasröret så får min pappa fixa de när jag tar hem bilen.. Frågan är ju nu om man ska polisanmäla detta.. för inget är stulet.. men dom har ju gjort skadegörelse på min egendom.. !! 


Snart händer de en viktig sak i mitt liv.. jag kanske skriver om de när de väl har hänt.. 

men nu ska jag göra något annat.. 


Kram

Av annie johansson - 8 mars 2012 11:33

Depp dag idag...

Av annie johansson - 5 mars 2012 20:02

Värdegrunds dag om droger och alkohol i skolan idag.. Sådär kul. 

Men började vid nio och slutade halv 2 så kanska skönt va de.


Jag och johanna stack och tränade vid 3 och kom tillbaka lagom till maten i skolan. Efter de så gick johanna och solade i skolans solarium, och jag tränade yoga. Sen tog jag solariet  :) mm vad skönt de är.. låg och tänkte på att de va såhär mamma och hennes man har de i thailand, skönt och varmt..

Nu har jag städat och möblerat om mitt rum, så väntar just nu på att duschen ska bli ledig sen ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok kanske :) 


Kram 

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards