bliisshappiness

Alla inlägg under april 2012

Av annie johansson - 27 april 2012 16:34

Sitter på bussen hem från skolan och pratar med en oerhört saknad människa!<3 snart 1 och ett halvt år sen jag träffade henne :( hon väntar nu barn är beräknad om 3 dagar. Så vi har bestämt att jag ska åka och hälsa på henne någon dag nu när jag är hemma i tre veckor :) ska bli underbart! 


Idag väntas hemmagjord pizza med familjen och älskling :) vill bara komma hem nuuu. 



Kram

Av annie johansson - 26 april 2012 22:59

jag och johanna har pluggat som fån.. Började bli trötta så fumlade med alla ord och skrattade. 

Just nu sitter jag och väntar på att tumlaren ska vara klar så jag kan slänga i den sista och sova medans jag väntar så packar jag för imorgon åker jag hem för 3 veckors praktik :)) 

Ska bli extremt skönt att komma ifrån skolan nu. Men de lär väl gå lika fort som vanligt :( sen är man tillbaka i skiten igen. Just nu är skolan de värsta jag vet.. Skulle hellre komma ut och jobba nu

De suger lite att jag skulle tagit studenten nu fast de gör min pojkvän och alla mina vänner hemma istället :(

Men nu ska jag fortsätta skriva in saker på packlistan och fortsätta.. :) 



Kram

Av annie johansson - 25 april 2012 20:19

Såhär såg miina naglar ut när jag började :)


Och så blev dom :)

Bara lite genomskinlig lack över som saknas och lite fin puts :)         

Av annie johansson - 25 april 2012 19:26

Jag vill hem!

Ge min min mamma och min pojkvän! <3


Jag vill ut och Springa men de regnar.. Får bli en plugga kväll. 

Ska göra mig klar för sängen nu, ta med mig datorn till sängen och plugga på ett prov om hundmat?.. 

Och skriva en beskrivning om hur jag tror att helvetet är.. 

fast jag blev väldigt sugen på att fixa mina naglar :) ta bort mitt nagellack och måla på något annat fint :) 

vi får se vad jag gör :) 


Kram 

Av annie johansson - 25 april 2012 17:49

Snart kommer min underbara hem!!

Du lämnade mig på camping platsen för drygt 9-10 månader sen. Jag kände då direkt en tomhet i mitt hjärta som bara har blivit större under dessa månader. Jag har saknat dig så Oerhört mycket gumman men nu är de snart dags att du tar dig hem så jag får tillbringa min sommar med dig!! den kommer bli underbar, vi har så mycket att ta fatt!


 

Du är riktigt saknat!

 

Och så otroligt vacker!

Du och Jag tua ! du och jag.

Tillsammans är vi oslagbara!


Kram

   

Av annie johansson - 23 april 2012 16:25

Idag blev de besök hos vår lärare som har fått hundvalpar. :)


 





 


Är dom inte söta?:)     

Av annie johansson - 16 april 2012 19:12

Nu är påsklovet tyvärr över:( Har haft ett underbart påsklov, hade tjej kväll med min mamma blev att träna dans på gymmet hon går på och sen Solning :DD sen bjöd min underbara mamma på kina mat mm vad gott de va. 


Sen har jag haft underbara stunder med min pojkvän <3

Jag tänkte kolla om de va någon som va sugen på att köpa iphone skal.


1. Ett bumper skal som bara går runt kanten på telefonen. Finns en liten springa längst ner vid laddnings hålet. Men de är hållbart knappt inget som syns. 
2. Ett ed Hardy skal (fake) men väldigt fint. Märket har börjat lossna men de är också hållbart och ingen som syns. på insidan är de som tyg så inga repor. 
3. ett mjukt skal som skyddar baksida och sidorna. 
4. ett hårdare skal än de förra men samma stuk
5. Ett 3d skal som de kallas med genomskinliga sidor och blå bakgrund. 
6. Ett skal om är som skal 4 men de är lite buckligt på insidan (de ska vara så) väldigt fint.. 
Många av skalen har jag knappt använt eller bara någon enstaka gång så inget är utslitet förutom ed hardy skalet på sidan men knappt något som syns.. Lägg bud ! :)





 

Av annie johansson - 3 april 2012 08:33

Snart är de påsklov och bara två dagar kvar i skolan :) på torsdag kväll åker jag hem :DD! jippie

Men de händer mycket i skolan fram tills dess. Nu ska jag har projekt arbete sen engelska. Sen tar jag och johanna och springer spåret.. 

Imorgon blir de in till stan för ett till möte.. får hoppas de går bra denna gången med sen när jag kommer tillbaka till skolan blir de prov. och på torsdag har vi besök av en polis med polis hund i skolan så då ska vi lyssna på vad han har och säga och se när han visar vad hunden kan :) Mycket spännande.. 

På fredag eller lördag blir de kina mat med min älskling inne i stan :) mys 

fast han kommer redan på torsdag kväll till mig.

Sköönt med påsklov nästa vecka, jag känner att jag behöver ett brake från skolan nu. Förhoppningsvis så ska jag och mamma iväg och göra något tillsammans på tisdag :) om jag klarar mina sista prov! 

Jag har en fullspäckad vecka till påkslovet och förmodligen kommer påsklovet bli lika fullspäckad.. Ska ju träna massor också. Blir spring runda med älskling om han orkar. Haha <3


Nu ska jag snart sticka iväg till lektionen.. Får se om de kommer upp något inlägg senare:) 


Kram

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards