bliisshappiness

Alla inlägg under november 2011

Av annie johansson - 30 november 2011 21:37

Livet har sina motgångar.. många av dom har jag fått smaka.

Mina föräldrar är skilda.. har efter det fått familjen som inte riktigt funkat... jag bor på en skola ifrån min pojkvän hela veckorna...skolans människor kan ibland bara försvinna vissa är inte annat än falska, dom ljuger, säger fula  saker, slåss hotar med vulgära saker om man har minsta fundering på att hoppa av skolan.. mycket av detta och lite till har jag fått stå ut med.. men men just nu rullar livet på som det ska.. 


imorgon är de resurs dag i skolan :/ jag har smockat schema börjar vid 8 slutar 16.45 så pass mycket ligger jag efter o skolan :(


nu ska jag fortsätta med att tvätta och städa :) 


kram 

Av annie johansson - 28 november 2011 15:16

Idag är en typisk plugg dag.. Finns inget annat att göra så jag slår ner ändan och drar fram böckerna, stänger på lite musik :) får se hur länge jag orkar men de märks.. 


Åkte tillbaka till skolan idag förresten.. började inte förens vid 12 så bestämde mig att stanna hemma en natt till med min pojkvän.


Fick vänta i stan en timma på tåget så jag gick till hm och där blev de lite smått och gott.. :) 


Nehe nu ska jag fortsätta.. 


Kram 

Av annie johansson - 25 november 2011 08:44

Idag är de fredag och jag ska hem:) just nu sitter jag på svenska lektionen så skriver ett kort litet inlägg ifrån iphonen min:) En djursjukvårds lektion kvar och lunch sen bär de av hem åt med sällskap i bilen:) Nu ska jag fortsätta lyssna på lärare.. Kram

Av annie johansson - 24 november 2011 23:43

Jag går mitt andra år på en naturbruksgymnasie intrikting "djursjukvård" jag skulle ha gått i trean.. men blev lite fel i mitt första gymnasie val och trivdes inte så jag hoppade av och började iv.. sökte nytt gymnasie och kom in här. 

Detta är en internat skola så har flyttat hemmifrån.. från min pojkvän, mina vänner och familj. de är lite svårt.. men jag har inte så långt hem så de blir att åka hem varje helg. 

Jag har nyligen tagit körkort så de blir mycket bilåkning med vänner och pojkvänen, planerar in en ullareds resa ganska snart..

fullt upp med pluggningen i skola ska snart börja med nya kurser som jag ser fram emot.. t.ex hund kurs väldigt roligt :)


nehe nu ska jag sova skola imorgon och ska hem med:) träffa pojkvännen min.. 


Godnatt

Av annie johansson - 24 november 2011 09:45

Tua..

Min ängel, i 4 månader har du varit borta. men känns som en evighet. Hoppas du har de bra i USA och lever livet, dock jobbigt här hemma utan dig.. de är nu efter alla dessa månader som jag verkligen har fattat att du är i USA. Jag räknar dagar sekunder till du kommer hem min ängel saknar dig så de gör ont och tårarna rinner. <3

Kram  

Av annie johansson - 24 november 2011 09:34

Jag heter som sagt annie och är 18 år. I min blogg kommer jag berätta om mitt liv, skola, motgångar i livet och mycket om min vardag :)




      

kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards