bliisshappiness

Alla inlägg under januari 2012

Av annie johansson - 27 januari 2012 18:19

Har precis hämtat älskling inne i stan:) vi ska iväg senare på bio. Passar på att köra min pappa och hans vänner till puben:)Nästa helg är de jag som ska ut på puben med en kompis som fyller 18 på onsdag:) blir puben för första gången nu då.. Fast att man har varit 18 sen oktober:) haha bättre sent än aldrig. Älskling och jag ska kolla på mission impossible den nyaste:) de blir mysKram

Av annie johansson - 25 januari 2012 20:07

  Som ni ser så är jag röd hårig nu :)

Jag trivs faktiskt i de.. ni får gärna säga vad ni tycker :)


Har precis skrivit ett arbete på 3 och en halv sida om kaninen!? Förstår inte hur de blev så mycket.. 

Johanna lånade ut sin dator så jag kunde göra arbetet klart. så passade jag på att lägga upp en bild åt er på mitt nya hår:) 


En till bild till er :)

Pluggade på ett samhälls prov förut :) gick faktiskt redigt bra.. så imorgon är jag beredd :D


Nu ska jag gå och ät lite macka :) tvätta av smiket och bara va


Kram 

Av annie johansson - 25 januari 2012 14:30

Nu har jag blivit röd hårig:) de kommer ut en bild när jag får tillbaka min dator kan inte lägga in från mobilen. I helgen ska jag kolla bio med min älskling:). Mission impossible, den nya. Om de finns platser kvar:) Ska även hem till min mamma sätta mig och prata med henne.. Inte så pepp på de. Så kommer min älskling och plockar upp mig hos henne på fredag kvällen så åker vi hem till honom och myser:) Jag vill tatuera mig igen.. :( Har varken någon ide eller pengar:( men men de kommer. Nu ska jag ha samhälls kunskap och plugga på prov:) ska försöka tvätta ikväll.. Har mycket kläder i smuts korgen nu.. Någon som tycker tvättning är lika tråkigt som jag? Kram

Av annie johansson - 21 januari 2012 21:19

Jag har funderat länge på att färga mitt hår rött.. Men vet inte om jag vågar. Vet ju inte om jag passar i de:( men vi får se jag bestämmer nog de i veckan:) ni ska såklart få en bild på de när jag får tillbaka min dator:) Sitter och kollar på gladiatorerna med min pojkvän:) Imorgon blir de tillbaka till skolan med sällskap på bussen av min söta Elin:) som ska till Västervik på praktik. Nu ska jag gå och krypa ner mig och kolla på film med älskling<3Kram

Av annie johansson - 13 januari 2012 20:10

Nu är jag hemma i kalmar :) har varit några timmar. 

Sitter och väntar på att min uppdatering av min iphone ska bli klar så man kan gå ut och sova snart.. 

Jag och johanna är väldigt trötta. 


Någon som har en iphone Som har gjort uppdatering och vet om den blir bättre?:)

Om de tar lång tid att uppdatera den.. jag har suttit med de kanske 1 timma.


Imorgon blir de att pappa ska fixa lite med min bil. sätta i min stereo och min pojkvän ska kanske koppla in basen och slutsteget :) mumma, de ska lååta :)

Om man kanske skulle fylle köra lite imorgon så man får in lite pengar till veckan i skolan och bensin:)


nehe nu ska jag sätta mig och kolla på lite kläder och skor på internet:) 


Kram

Av annie johansson - 13 januari 2012 10:47

Jag sitter på lektion och pratar om djur foder. Har lektion i två timmar.. Men sen bär de av hem åt med Johanna i bilen:) hon ska pierca sig igen och jag ska lämna in min dator:(( blir utan den nu några veckor. Skulle behöva lämna in min mobil med..:( nu börjar lektionen igen:) skriver senareKram

Av annie johansson - 10 januari 2012 22:06

Jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder på mina piercingar och tatueringar så här kommer dom :) 


   

Denna va min första tatuering, jag gjorde den i omgångar så texten blev först och blommorna sen :) Den är till min syster som jag tycker om så mycket :)

 

Min andra tatuering jag gjorde :) den är till min halv bror som är tre år :) han är världens gulligaste



 

denna är till min "lillasyster" Tua.. <3 det är hennes och min text.. ursäkta "utslagen" blir aldrig av med dom.. började få dom efter vår thailand resa.. hur eller hur :) jag älskar min tua meeest och ville ha en del av henne kvar hos mig hela livet så de blev våran text på min rygg :) Puss gumman kom hem snart <33



 

Detta är min sista tatuering som egentligen inte hade någon betydelse men den ska få :) ska fylla i hjärtan mer så dom blir riktigt svarta. sen ska jag skriva "mum" och "dad" :) 



Min navel piercing som efter ett antal försök att ha den på den vanliga platsen asså uppe på navlen.. fick sitta nere.. min kropp stötte ut den när den satt där uppe.. kanske syns med tanke på mitt ärr. 


    

Jag glömde rotera bilden :) men ni får lägga huvudet på sne :) haha detta är då min tung piercing som gjordes strax efter att jag fyllde 15 :) alltså tre år sen :)



Min smiley piercing och läpp piercing :) smiley ringer är rosa:) gulligt va?




Nu har ni fått se de :) har en till piercing men de får ni tyvärr ingen bild på...


Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film :) soooovmorgon imorgon :) glad tjej=jag


Kram   

Av annie johansson - 8 januari 2012 22:44

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket.. vet inte vad jag har gjort faktiskt!

Har väl inte haft så mycket att skriva om. 

Men men igår hade jag och min älskling 14 månader tillsammans.. Jag älskar dig <3

Vi har varit kattvakt hos min syster i hennes "hus/lägenhet". och den katten va överallt.. tog sönder saker.. rivs bitts.. skräms om man kommer runt hörnet från köket och in i vardagsrummet.. hoppar upp i luften mot en! Haha men söt är hon :) kommer kanske upp en bild på henne med någon gång:) 

Vad föredrar ni för djur? Hund, katt, reptiler, fåglar eller kanske gnagare?:) jag har erfarenhet av alla :) 


imorgon bär det av till skolan igen efter nästan fyra veckor av jullov :) , ska faktiskt bli skönt att komma igång med plugget igen faktiskt. Vad pluggar ni till? :) intressant att veta. 


Jag ska lägga ut bilder på mina tatueringar och piercingar (nästan alla piercingar). men de får bli när jag kommer till skolan.. har min kamera där :) så med de får ni faktiskt vänta ett tag.. hihi 


 

här är jag och min älskling innan vi åkte iväg till festligheterna på nyår :) riktigt kul hade vi.. <3

den bästa nyår i hela mitt liv :) JagÄlskarDig <3


Kram!

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards