bliisshappiness

Alla inlägg under februari 2012

Av annie johansson - 29 februari 2012 19:13

Kom hem från träningen för tre kvart sen och nu sitter jag med färg i håret ska tvätta ut de nu och åka ner till bynn och plocka upp en kompis :)

Sen ska jag hem och träna yoga :) 

Jag kan lägga upp ett längre inlägg sen. nu är jag stressad. 


Kram

Av annie johansson - 28 februari 2012 22:02

Träning är ganska skönt när man väl kommer igång :) 

blev att träna zumba i 45 minuter idag och 20 minuters yoga. 

Imorgon blir de att färga håret brunt och åka och börja träna på gym med Johanna :)


Min mamma och hennes man är i Thailand och jag är grymt avundsjuk :( jag saknar thailand. 


Nu ska jag har lite spa kväll med ansikts mask och måla naglarna. Mysigt. 


Kram

Av annie johansson - 28 februari 2012 14:31

De finns en sak som jag älskar att göra och de är att rita av saker:) 

Har en bild bredvid mig och så ritar jag av den genom att bara titta. 

tänkte visa er lite. Min kamera är skit dålig men ni får stå ut. 

Det här är en som jag målade av igår kväll :) (ursprungliga bilden)

och de e de jag ritade :)


Här kommer lite andra sen några tidigare ritar tillfällen.

Nasse och nalle puh :)


Nasse :)


Min favorit IOR ! :D


My little pony älskade jag att rita förut :) men har blivit mycket mindre nu.


De va lite av de jag har ritat :)

Säg gärna vad ni tycker!


Kram     


Av annie johansson - 27 februari 2012 19:45

Det har varit en lång skol dag idag. Började vid 8 och gick till halv 5.. 

Så efter skolan gick jag till rummet och bestämde mig för att träna lite zumba. Ska ju börja komma igång med sånt. Jag och en klass kompis som bor i samma korridor har ett projekt arbete tillsammans om träning så de är väl dags att börja nu :)

Så tränade zumba i 50 minuter. De är faktiskt jobbigt men väldigt roligt:)

Så nu har jag avslutat med ett knäckebröd och avslappning tänkte att jag skulle hoppa in i duschen snart med:) om jag orkar kanske ska köra lite yoga innan! 


Ja vi får se hur jag gör :) 


Förresten jag tänkte att jag skulle sälja lite oanvända skor och lite andra saker. Men vill veta om någon är intresserad annars är de skit samma att lägga ut något :) 


Kram

Av annie johansson - 23 februari 2012 00:33

Heej! :)


Klockan är mycket och jag är vaken.. eller kanske inte så mycket bara halv 1 :)

Jag har spenderat min eftermiddag hos min syster med film och mat. Så jag tänkte att jag  skulle sova över där med:) hade inte lust att sova själv hemma. 


Jag ska börja mitt liv på nytt eller de har jag redan gjort men nu blir de lite mer saker i mitt liv. Vad får ni kanske veta senare när jag vet hur de kommer gå. 


Nu ska jag iallafall sova. Jag lovar att komma med ett längre inlägg imorgon. 


Godnatt 

Kram

Av annie johansson - 17 februari 2012 22:15

Nu har jag duschat och gjort mig fin tills älskling min kommer hit :)


Idag har jag spenderat hela eftermiddagen på att kolla på hundar på internet! 

Jag har två raser som jag bara måååste ha när jag har råd :)

Och de är Australian Shepard och American Akita! dom är såå fina 

American akita! är dom inte fina? :) så fin päls och teckning

Mumma vad fina dom är :)

Australian Shepard! Dom är också så fiina jag älskar att dom har den gråa pälsen med vitt och ljustbrunt. sen som fläckar över hela pälsen :)

Vem kan inte motstå en sån här liten söt valp?:D


Nu hoppas jag att min älskling kommer snart så vi kan gå och lägga oss och kolla på film! har saknat honom denna veckan! <3


Kram  

Av annie johansson - 17 februari 2012 09:50

Idag är de fredag och jag har en lektion på 2 timmar kvar sen ska jag gå och sätta mig hos Jana och göra de sista i traktorn sen är jag KLAR!!!!

Upp på rummet och packa alla mina 50 miljoner saker jag ska ha med mig hem eftersom de är LOV! :)

De blir att ta bilen hem för min del kan inte låta den stå här i över en vecka. Så min lilla clio ska få röra på sig lite också. de är så dyrt att köra bil. visst min drar inte så mycket men de är ju så att man ska ha pengar till att tanka!


Nu hade jag en snäll pappasom fixade de åt mig denna gången. :)


jag får slänga i mig massa mackor innan jag åker. En bil resa på 2 timmar kan göra mig väldigt hungrig och att man åker förbi mcDonalds frestar inte lite:) De är bönor i skolan så här äter jag inte!


Nu ska jag vänta på läraren börjar om 7 minuter :)


Kram



 


Jag älskar dig! <3

Av annie johansson - 13 februari 2012 21:27

min dag/kväll har inte varit rolig :(

sjuk.... Jädra halsfluss! 

Men aja idag i skolan har vi haft lite klicker träning med hundar :) För er som inte vet vad de är så använder man en liten klicker och när man trycker på den så ger den ifrån sig ett klick ljud som hunden reagerar på. när man ska klicka in en hund så klickar man och kastar iväg en godis bit.. och upprepar några gånger. så att hunden förstår att klick betyder godis. Sen ska man försöka göra saker med hunden om man ska lära den sitt.. så står man kanske och kollar på hunden.. då blir den uttråkad och sätter sig ner, precis när rumpan nuddar marken så klickar man och ger godis. upprepar, sen kan man lägga på komandot sitt.. sen ska hunden kunna de efter några upprepningar.. man kan lära en hund myycket med klicker.. våran lärare som har tre fina hundar, en är champion i lydnad har använt klicker när hon ska lära sina hundar. De är jätte häftigt:) för er som har djur och vill prova så finns klicker att köpa i alla djuraffärer för en liten slant :) 


Efter skolan Har de inte hänt så mycket, åkte ner till affären för att köpa lite halstabletter till min förbannade hals :(

Sen har jag mest legat i sängen och nyst och hostat och nyst och hostat och snorat.. Halsfluss + influensa = inte roligt. 


Imorgon blir de möööte. sen ska jag nog hem och lägga mig om jag mår som idag :(


Men nu ska jag plugga lite traktor.. ska ha ett stort prov i de på onsdag.. Man är tvungen att ta traktor kort på vår skola. en obligatorisk kurs.. fast jag fick ju de på mitt körkort! :) och har haft eu innan som nu heter am :P


Men aja nu ska de pluggas sen sova. hoppas på lite sömn inatt.. 


Kram




Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards