bliisshappiness

Alla inlägg under januari 2013

Av annie johansson - 11 januari 2013 20:17

Nu är de helg och jag sitter hemma hos pappa och kollar på gladiatorerna. Snart ska vi ta och pyssla om våran hund lite. Klippa klor, rensa öron, klippa pälsen mellan trampdynorna och gosa massor:))
Börjar trivas på min praktik nu. Börjar komma in i de mesta rutinerna nu:)

Av annie johansson - 8 januari 2013 23:01

Igår började min praktik på läckeby djursjukhus!
Men då va de bara en informations dag:( så idag började de på allvar med min praktik. Får unte göra så mycket än. Men de tar ett tag innan man kommer in i rutinerna så snart förhoppningsvis ska jag få vara mer delaktig:) de ända jag har fått göra hittills är att bada hundar innan dom ska hem, rasta hundar, tvätta burara, diskat och tvättat:( men är på den avdelnigen där de är mycket sånt.

Nehe nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon. Börjar jobba vid halv 8.
Godnatt! :)

Av annie johansson - 6 januari 2013 02:06

Nu är de nytt år igen.. herregud vad tiden går fort!

Den 14 februari åker vi till thailand. Så nu ska de tränas inför solsemester:) vill ju inte skämmas när man tar på sig bikini. Så nu blir de hårdträning. Och de börjar imorgon:) upp och ta ett träningspass på min nya maskin sen blir de stadig frukost och någon timme efter frukost så ska jag mamma och "lillasyrran" träna tillsammans:)
Mamma ät en ängel när de gäller att pusha mig till att klara saker. Hade de inte varit för hennes tjat så hade jag inte fått följa med till thailand. Eftersom jag hade alldeles för mycket rester för att få ledigt från skolan så va jag tvungen att klara allt innan jag gick på praktik.. tufft!
Men tack vare min älskade mamma, min mentor och mig själv så klarade jag de och är nu lovad att få följa med till thailand!!:)) YEAH.

Presentation

Annie här och är en glad tjej på snart 20 år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards